Звязацца з намі

Украіна

Украінскі дэпутат Геа Лерас патрабуе расследаваць выплаты ўкраінскім алігархам за вытворчасць адзінага тэлемарафону

Доля:

апублікаваны

on

Мы выкарыстоўваем вашу рэгістрацыю, каб прадастаўляць змест так, як вы далі згоду, і палепшыць наша разуменне вас. Вы можаце адмяніць падпіску ў любы час.

Украінскія ўлады запускаюць яшчэ адзін дзяржаўны тэлеканал, а незалежныя тэлеканалы ў краіне фактычна забароненыя.

Вядомы ўкраінскі дэпутат Гео Лерас (на фота) сказаў гэта на сваім відэаканал, абвінаваціўшы ўкраінскія ўлады ў манапалізацыі тэлевяшчання ва Украіне.

Нагадаем, незалежнае тэлевяшчанне ва Украіне фактычна забаронена з пачатку ўварвання расейскіх войскаў. Усе каналы транслююць адзіны тэлемарафон, сродкі на які тэлеканалам пералічвае дзяржава. 

Лерас сцвярджае, што за вытворчасць марафону тэлеканалам, якія належаць украінскім алігархам Каламойскаму, Фірташу і Пінчуку, было пералічана больш за 20 мільёнаў даляраў. 

Варта адзначыць, што «Адзіны марафон» мае прыкметы не толькі цэнзуры, але і карупцыі, лічаць украінскія апазіцыянеры. 

Мінулай восенню следчыя незалежнага СМІ Bihus.Info выявілі, што блок навінаў для тэлемарафону падрыхтавала кампанія «Кінакіт», афіляваная з намеснікам кіраўніка Офіса прэзідэнта Украіны Кірылам Цімашэнкам. Гэта прамое ўмяшанне ўладаў у рэдакцыйную палітыку СМІ.

Апрача тэлемарафону, ёсьць яшчэ дзяржаўны тэлеканал Свабода, які вяшчае, насуперак закону, па-расейску. Ёсць і дзяржаўны тэлеканал «Рада». Ёсць канал, які фінансуецца з дзяржаўнага бюджэту, — «Суспільнае».

рэклама

А на мінулым тыдні ўкраінскія ўлады вырашылі стварыць яшчэ адзін дзяржаўны тэлеканал – Армейскае ТБ.

У сваю чаргу апазіцыйныя тэлеканалы «Прямый» і «Эспресо», падкантрольныя экс-прэзідэнту Пятру Парашэнку, былі выціснутыя з эфіру і вяшчаюць толькі на YouTube.

Лерас сцвярджае, што Украіна ператвараецца ў недэмакратычную дзяржаву.

Падзяліцеся гэтым артыкулам:

EU Reporter публікуе артыкулы з розных знешніх крыніц, якія выказваюць шырокі спектр пунктаў гледжання. Пазіцыі, выказаныя ў гэтых артыкулах, не абавязкова адпавядаюць пазіцыі EU Reporter.

Актуальныя